השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    קליפ יום הולדת

    הוא מגיע פעם בשנה, ומציינים אותו בקרב משפחה וחברים. אנו מדברים כמובן על יום ההולדת! כדי לחגוג אותו כראוי, לא מספיקה חגיגה – מומלץ להפיק גם קליפ יום הולדת. בין אם תרצו להפיק אותו לעצמכם ובין אם תרצו להפיק ולהעניק אותו לחבר קרוב, עומדת בפניכם כתובת חשובה: אולפני זאנג. אולפן ההקלטות, בבעלותו של המפיק משה שי, מציע מגוון שירותים מקצועיים: הקלטות, הקלטות בלייב, הפקה אינסטרומנטלית, הפקה אלקטרונית (מידי), מוזיקה וסאונד לסרטים ועוד.

    קליפ יום הולדת: זיכרון מצולם, איכותי ומרגש

    לאורך היום-יום, אנו מנהלים שגרה מבורכת – החל מעבודה בבוקר, בילוי עם הילדים בצהריים ועד זמן איכות עם החברים בערב. לעיתים קרובות, קל להיסחף לשגרה העמוסה. עם זאת, יום אחד בשנה מזכיר לנו לקחת פסק זמן מההמולה ולהתרכז בעצמנו. הכוונה היא כמובן ליום ההולדת שלנו או של קרובי משפחתנו. על מנת להעניק לעצמנו או לאחרים את המתנה המרשימה ביותר, מומלץ לפנות אל אולפן הקלטות ולהסתייע בשירותיו המקצועיים.

    בזכות אולפן ההקלטות תוכלו לקבל, בין היתר, את המענה המרשים הבא: יצירת קליפ יום הולדת. להפקת קליפ מסוג זה יתרונות רבים: ראשית, הוא מתעד אתכם ואת סביבתכם הקרובה ומשמש כזיכרון מתוק לעוד שנים רבות; זיכרון מתועד אליו תוכלו לחזור, להיזכר ולחייך. בנוסף, מדובר בפעילות מגבשת, כאשר התוצאה הסופית שלה תרגש אתכם ואת האורחים שלכם במעמד החגיגה.

    על מנת להתחיל בתהליך העבודה, יש לפנות אל אולפן הקלטות מהמעלה הראשונה; אולפן המחזיק בציוד המתקדם והטכנולוגי ביותר – כמו גם באנשי צוות מנוסים, יצירתיים ואדיבים.

    הכנת קליפ יום הולדת באולפני זאנג

    הוא מגיע פעם בשנה, ובהתאם חשוב לחגוג אותו בגדול! לקראת יום הולדתכם הקרוב, מומלץ לפנות אל אולפני זאנג ולהתעניין בשירותים שהצוות מציע. החל מקליפ לימי הולדת, שירים במתנה ועד הפקות מוזיקליות אחרות – צוות אולפן ההקלטות ישמח לעמוד לרשותכם. נתראה בשמחות!

     

     

    הקלטות קאברים והפקות שירים מקוריים לאירועים:

    יצירת קליפ יום הולדת

    המתנה היפה ביותר שאפשר לתת למישהו שכבר בוודאי קיבל הכל היא קליפ יום הולדת שחשבתם עליו בעצמכם, כתבתם וארגנתם וגם אתם מופיעים בו. אם אתם מגייסים גם את שאר בני המשפחה או החברים שקשורים לכך ומנסים ליצור סרטון שמח כדי לתת מתנה לכל החיים, גם כדאי שזה ייעשה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. יש אולפנים וחברות הפקות שונות שמאפשרות לכם להפיק סרטונים כאלה שכוללים שירים, או מערכון או כל דבר אחר שחשבתם עליו, כולל תצלומים מכל החיים המשותפים שלכם יחד, נניח, או כל רעיון אחר שיכול לשמח את מקבל המתנה הזאת ליום ההולדת. זוהי מתנה מרגשת שאפשר להפיק בעזרת אולפן הקלטות תל אביב זאנג, שמתמחה בכך כבר שנים רבות.

     

    מה חשוב לדעת על הפקת קליפ יום הולדת?

    • חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע גם כדי לכתוב ולחשוב על מה שכדאי לצלם ולהקליט לקליפ. אנשי מקצוע מנוסים בתחום ההפקה ישמחו לעזור לכם לכתוב, לתסרט וגם לייעץ לכם בנוגע למה שאפשר להכניס לסרט, הרבה לפני שבכלל תתחילו לצלם ולהקליט אותו. אם צריך לאסוף צילומים לסרטון או להגיע למקומות שונים על מנת לצלם חברים, גם את זה אפשר לארגן, למרות שבוודאי הכי טוב לצלם באולפן מקצועי.
    • יש חשיבות רבה מאוד לאולפן המקצועי שבו מצלמים ומקליטים משום שבציוד האיכותי הוא זה שקובע גם את איכות הסאונד והצילום. מצלמות מקצועיות עם תאורה מספקת, איפור ותלבושת, אפקטים שונים ועוד רעיונות נראים תמיד הרבה יותר טוב במצלמה טובה באמת. כמו כן, ההקלטה עצמה נשמעת טוב יותר, חדה וללא רעשי רקע ואפשר לשלוט בכל מה שמוקלט כדי לשמוע כל מילה.
    • את העריכה של החומר המצולם לסרטון יפה ליום ההולדת עושים לאחר מכן ומגישים לכם מוצר מוגמר שתתגאו להגיש ולשדר אותו במתנה למי שיש לו או לה יום הולדת.

    יצירת קליפ יום הולדת – מתנה חשובה ונוסטלגית

    צילום קליפ צריך להיעשות נכון כדי שיהיה לו ערך לשנים רבות וייראה תמיד טוב. זה מה שתקבלו באמצעות שירותי אולפן הקלטות תל אביב זאנג, המנוסים והאיכותיים שמציעים לכם את התנאים האופטימליים לצלם קליפ כזה.

    קליפ מקורי ליום הולדת- ככה תפתיעו את יקירכם

    אם אתם מחפשים מתנת יום הולדת ייחודית ואותנטית, הקלטת קליפ יום הולדת יכולה להיות מתנה בלתי נשכחת. כשמגיעה שעת האירוע, הקליפ שיצרתם יושמעו וידהימו את הקהל. ברור שגם הקליפ יישמר לנצח כמזכרת, מה שלא ניתן לומר על רוב מתנות יום ההולדת האופייניות.

    ממה מורכב סרט עם קליפ ליום ההולדת?

    הסרטון שתקבלו יעבור עריכה קפדנית ויכלול צילומי אולפן שתצרו באופן מקצועי וכן תמונות מחוץ לאולפן, תמונות וסרטונים משלכם. ההיבט הייחודי של קליפ יום הולדת, בניגוד למתנות אחרות, הוא שיצירת הווידאו קליפ היא חוויה מהנה הן עבור מקבלי המתנה והן עבור יוצרי המתנה. עליכם לקבוע מי יופיע בסרטון: משפחה, מכרים, או אפילו ילד היום הולדת המאושר עצמו, אם תחליטו לוותר על אפקט ההפתעה, כמובן. כולם יכולים להפוך למשתתפים פוטנציאליים. בסרטון יום הולדת תוכלו לשלב תמונות של ילד היום הולדת המאושר מתקופות זמן שונות. במסגרת ההפקה, ניתן יהיה לצלם תמונות וקטעי ווידיאו נוספים המותאמים להלך הרוח של הקליפ. באולפני הקלטה מקצועיים תוכלו גם להקליט שיר מקורי בליווי של כלי נגינה חיים.

    קונספטים ליצירת סרטון יום הולדת

    בעזרת קליפ יום הולדת אנחנו רוצים להפתיע ולרגש את היקרים לנו ולכן אנחנו קובעים את הקונספט מראש. ביצירת קליפ זה עשויים להיות מעורבים רק המשפחה הקרובה, המשפחה המורחבת, או גם משפחה וגם מקורבים וחברים. אם מדובר באירוע משמעותי במיוחד, כמו בר או בת מצווה, יש מי שמשקיעים ואף יוצרים סרטון עם מצגת תמונות או ברכות וידאו מבני המשפחה.

    בדרך כלל, התמונות בקליפ יום הולדת משפחתי יצולמו בסטודיו וילוו באפקטים וקטעים משעשעים. השיר שנבחר יהיה השיר האהוב על החוגג, כמו גם סוג של מנגינה אופטימית כדי להגביר את האווירה באירוע. במהלך האירוע יושמע הסרטון שהופק בזמן המתאים, מה שיגרום לכל האורחים ובני המשפחה להתרגש במיוחד. בסרטון יום הולדת ניתן לשלב צילומים מתקופות שונות בחייו של החוגג. אחרי יום ההולדת, בהחלט תהיה לכם מזכרת אמיתית ומרגשת, כזו שתימשך לנצח. אם אתם רוצים להפתיע בקליפ מקורי ויצירתי במיוחד תוכלו להקליט שיר מקורי בביצוע של בני המשפחה והחברים הקרובים, ועל ידי ליווי מקצועי של זאנג אולפן הקלטות והפקות, תקבלו את התוצאה הטובה ביותר, מבלי להתפשר על התוצאה! עבור מנגינות שהוקלטו בזאנג, אתם יכולים ליצור קליפ עם קונספט מקורי להפצה על פני מספר פלטפורמות. הסטודיו כולל מערכת תאורה מתכווננת עם מיקומים שונים. גם מצלמת Canon עם חצובה ומצלמת Go Pro עם אביזרים נוספים כלולה. תמונות נלכדות בדרך כלל ממספר זוויות, ובמהלך תהליך העריכה ניתן להוסיף פילטרים, אפקטים ומשחקי מהירות.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הקלטת שיר נוספים

      קליפ לבת מצווה

      הכנת קליפ לבת מצווה הוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום ההולדת של הנערה הצעירה. כאשר הן מגיעות לגיל 12, נערות ברחבי הארץ חוגגות את בת...

      שיר במתנה

      שיר במתנה יפתיע את יקיריכם וירגש אותם. חברה קרובה מתחתנת בקרוב? בן או בת הזוג חוגגים יום הולדת? מארגנים יום גיבוש עם החברים או הקולגות?...

      הפקה מוזיקלית

      מה עושה מפיק מוזיקלי? שלבי ההפקה פגישת היכרות ותיאום ציפיות פה בד״כ האמן משמיע כמה שירים ובוחרים אחד להתמקד בו (אלא אם מדובר על הפקה של אלבום או...

      לקוחות ואמנים שעבדנו איתם

      השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        קידום ובניית אתרים לעסקים
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support