השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    קליפ אישי- מתנה מקורית וחוויה חד פעמית

    קליפ כמתנת יום הולדת או קליפ לאירוע משמעותי אחר בחייכם הוא מזכרת מקורית, הומוריסטית ומרגשת שתישאר לנצח. הרגע בו אתם מנגנים את הסרטון וילד או ילדת יום ההולדת רואים אותו בפעם הראשונה הוא לא יסולא בפז – החיוך, המבט, תחושת ההנאה שהשקעתם בו ליום הולדתו השנה. מדובר במתנה שפונה לכל ארבעת החושים: שמיעה, ראייה, דיבור וחוש המישוש, כי במהלך הצפייה בקליפ לא תצליחו להתאפק מבלי לחבק את חוגג יום ההולדת. אין ספק מדובר במתנה מושקעת, מקורית ויקרה במיוחד, בפן הסנטימנטלי.

    אז איך יוצרים סרטון בסגנון הזה?

    אם אתם מתכננים יצירת קליפ לאירוע חגיגי, ומעוניינים לחסוף בפני כולם את הכישרון שלכם בשירה, תחילה יש לבחור שיר. חשבו על שיר שהנמען ייהנה לשמוע. זה יכול להיות שיר שהוא נהנה ממנו, שיר נוסטלגי, שיר שקשור אליו בצורה כלשהי, או שיר שהוא מאזין לו לעתים קרובות לאחרונה. כמו כן, קבלו החלטה לגבי המילים.. האם אתם משנים את המילים כך שיתאימו לאדם שזוכה לכבוד או לשיר את השיר המקורי? חשוב לציין שרוב המשפחות משנים את המילים כך שהשיר יהיה אישי ורלוונטי יותר למי שמקבל את הקליפ, ומכיל את שמו, סיפור על חייו, אישיותו וכל השאר בצורה הומוריסטית ומיוחדת.

    ברגע שיש לכם מילים ולחן, אתם מקליטים אותם בצורה מקצועית באולפן ההקלטות המקצועי של זאנג. מפיק מוזיקלי מנוסה יעבוד איתכם, ינחה אותכם כיצד לשיר בצורה מדויקת יותר ויסייע לכם בהופעה; הוא גם ישנה ויוסיף אפקטים לקול שלכם, כמובן. לאחר מכן, מצלמות יצלמו אתכם בסטודיו רוקדים, שרים ונהנים.

    אחרון חביב, העורך המוזיקאלי יערוך את האודיו והווידאו, ותוכלו לכלול גם תמונות אישיות אם תבחרו.

    הקלטת קליפ לאירוע באולפן הקלטות מקצועי הפכה למתנה הכי מקורית בשוק לימי הולדת ולאירועים אחרים. ההקלטה יכולה להינתן בצורה של קליפ מוכן משלכם לאדם אהוב מהמשפחה, חברים קרובים או עמיתים לעבודה, או שניתן לתת יום הפקת קליפ ליום הולדת ולאירועים אחרים כחוויה בלתי נשכחת.

    יוצרים הקלטה לקליפ מקורי? אינכם נדרשים להיות זמרים!

    העבודה שאלו שמקליטים קליפ לאירוע אינם צריכים להיות זמרים, אפילו לא זמרים מתחילים, היא אחד ההיבטים המהותיים ביותר בתהליך הפקת השיר באולפן ההקלטות. אין מה לחשוש מזיופים אם יש לכם סיוע של מפיק מוזיקלי, אולפן הקלטות מקצועי ותוכנת עריכה מתוחכמת כדי לשנות את הקול שלכם.

    לאורך כל הקלטת השיר ילווה אתכם מוש שי, מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב בתחום הקלטת אירועים. המפיק יסדר ויכוון אתכם לפני ההקלטה, יחזור איתכם במקומות הנדרשים, ואף יערוך את השיר בתוכנת עריכה מתקדמת לשיפור השיר והקול שלכם. אולפן ההקלטות זאנג מצויד בציוד הקלטה וסאונד חדיש, אשר בשילוב עם בידוד אקוסטי איכותי לבידוד רעשי רקע מביא לרמת דיוק גבוהה במיוחד.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      הקלטות ADR לסרטים

        הקלטות Automated Dialogue Replacement) ADR) מתבצעות כאשר יש צורך להחליף את הסאונד של הדיאלוגים בסרט. במקרה של  - 'דגים גם טובעים', סרטו של רוברט יון,...

      הקלטות והפקות מוזיקה

        צריכים שירותי הקלטת אודיו מקצועית או הפקה מוזיקלית מותאמת אישית? יש לנו את כל מה שאתם צריכים. מה ניתן להקליט אצלנו באולפנים? שירה: עם המיקרופונים הטובים...

      לקוחות ואמנים שעבדנו איתם

      השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        קידום ובניית אתרים לעסקים
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support