השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אולפן גרין סקרין

     

     

    באולפן מוצב מסך ירוק (גרין סקרין) למטרות צילומים והטמעת רקעים.

    גודל המסך הוא 3 על 3 והוא מתאים בעיקר לסרטוני הסברה של אדם אחד או שניים במדיום שוט (צילום הכולל את פלג גופו העליון של המצטלם).

    במקרה בו יש צורך בלונג שוט (צילום של כל הגוף), ניתן להאריך את המסך ע״מ שהמצטלם יוכל לעמוד עליו.

    במקום יש 3 גופי תאורה ניידים ובנוסף, 8 גופי תאורה נייחים על פסי תאורה בתקרה שניתן לכוונן לפי הצורך.

    באולפן יש למקרה הצורך 2 מצלמות וחצובות וטלפרונטר לצורך קריאת טקסטים תוך כדי צילום

    הסאונד מוקלט עם נק מיק (מיקרופון צווארי) ע״מ לקלוט את הדיבור מקרוב, ובנוסף מוצב מקרופון קונדנסר מעל המצטלם ע״מ לקבל את הפיזור הרחב יותר של הקול.

    כשמדובר על הפקת סרטון תדמית כמו בדוגמה, עליכם בעצם רק לשלוח בריף של הטקסט שאתם מעוניינים לקריין ומשם נמשיך לשלבים הבאים:

    • עריכת הטקסט והתאמת מלל פרסומי.
    • עריכת סטוריבורד – מיקום הקריינות והחומרים על ציר זמן.
    • צילום והקלטת הקריינות לפני מסך ירוק כפי.
    • הטמעת כיתובים, תמונות, הדמיות 3D, קטעי מעבר ומוזיקה.
    • עריכה סופית לאחר אישורכם – לעמוד סרטונים לאירועים.

    כל שלב מהנ״ל כמובן מאושר על ידכם לפני המעבר הלאה.

    אולפן גרין סקרין בתל אביב

    לאורך שנים מספר אולפן גרין סקרין משמש הפקות מצולמות ליצירת סרטונים מרתקים המושכים את העין. זאנג הוא בעל אולפן מסוג זה בו ישנו ציוד הקלטות וצילומים איכותי ומקצועי, בו תוכלו להשתמש עבור צרכי צילום מגוונים. באמצעות הטכניקה של המסך הירוק נסייע לכם ליצור את הסרטון המושלם עבור מטרתכם, בין אם מדובר בסרטון הדרכה, תשדירים, קליפ למוסיקה ועוד. על מנת להפוך את סרטוני הגרין סקרין שלכם לאיכותיים ובלתי נשכחים, אנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך – מהצילום ועד העריכה באמצעות תוכנות מקדמות וחדשניות.

     

    מהו אולפן גרין סקרין?

    הדרך בה אולפן גרין סקרין עובד למעשה מורכבת ככלל משני שלבים. ראשית, יערכו הצילום אל מול אותו מסך אשר צבעו כמובן ירוק, כפי שניתן להסיק משמו. אחרי שלב הצילום מתרחש הקסם האמתי, זהו השלב בו נוכל להלביש על המסך תמונות, אובייקטים או סרטונים בהתאם לתוכן הצילומים. מדובר במלאכה הדורשת ניסיון והבנה מעמיקה של הביצוע הטכני, כדי שכל דבר יהיה במקומו ויראה טבעי וברור. אין ספק כי היתרון הגדול ביותר של המסך הירוק הוא העושר היצירתי אותו הוא מציע ולכן הוא מתאים לכל כך הרבה סוגי סרטונים.

     

    אילו סרטונים ניתן ליצור עם גרין סקרין?

    כפי שציינו קודם לכן בקצרה, אולפן גרין סקרין מאפשר יצירה של מגוון רחב של תכני ווידאו. ראשית, זהו כלי נפלא להפקת סרטונים עסקיים המקדמים את העסק ומבססים את תדמיתו. אנו נסייע לכם לתכנן את התסריט בתיאום עם הידע הנרחב שלנו בעבודה עם המסך. אולפן זה הוא אפשרות מצוינות גם עבור קליפים לאירועים, אם ברצונכם לשלב אלמנטים ויזואליים כמו תמונות או סרטונים. גם עבור תשדירי שירות מדובר בבחירה נפלאה שתסייע לכם להעביר את המסר בצורה הברורה ביותר.

     

    מסך ירוק ליצירת סרטונים משובחים

    המסך הירוק מאפשר ליוצרים ליהנות מאובייקטים ויזואליים נפלאים גם ללא יצירת תפאורה יקרה. בזכות העבודה רבת השנים של זאנג, בעל אולפן הקלטות מהמובילים בישראל המתמחה בשימוש בגרין סקרין, אנו יודעים בדיוק כיצד להפיק את המרב מהכלי הנפלא הזה. עכשיו, גם אתם יכולים ליהנות ולהפיק תועלות מכל יתרונותיו.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      הקלטות והפקות מוזיקה

        צריכים שירותי הקלטת אודיו מקצועית או הפקה מוזיקלית מותאמת אישית? יש לנו את כל מה שאתם צריכים. מה ניתן להקליט אצלנו באולפנים? שירה: עם המיקרופונים הטובים...

      הקלטות ADR לסרטים

        הקלטות Automated Dialogue Replacement) ADR) מתבצעות כאשר יש צורך להחליף את הסאונד של הדיאלוגים בסרט. במקרה של  - 'דגים גם טובעים', סרטו של רוברט יון,...

      לקוחות ואמנים שעבדנו איתם

      השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        קידום ובניית אתרים לעסקים
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support